Slappt

Idag har varit en slapp och skön dag, försökt att bara ta det lugnt och gilla läget. Känner mig dock lite värdelös för att jag inte har jobbat på ett tag, jag har typ noll pengar. Men samtidigt så borde jag tänka på att jag pluggar på 75%, då kan man inte jobb hela tiden. Men jag känner mig ändå slapp. Fy!
Idag har det blivit två mål mat, frukost och middag. Haha jag är sämst på att äta var tredje timma, det går ju inte! Men det är bara för att jag inte kan äta om jag inte är hungrig. Men jag ska jobba på det, ett av mina mål är att lyckas äta regelbundet. Jag måste nog äta mindre portioner så att jag hinner bli hungrig. Ja, så får det bli!
Imorgon blir det träning för hela slanten, och sen ska jag designa lite bloggar på kvällen, allså ingen utgång för min del.. Jag funderar på att göra om lite här också. Vi får se vad som händer, så ser det konstigt ut så vet ni varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0