Träning i mitt hjärta

..typ. Kom nyss hem från ett superskönt box-pass. Älskar när man tar i så att svetten sprutar, hehe. Och träningen blir bara roligare och roligare. Jag blir starkare och starkare för varje gång. Och jag tänker jaha när ska denna lyckobubbla spricka? Men jag tror faktiskt inte att det är någon fara, känner att min vardag understimulerar mig, känner mig för bra för mig själv på nått konstigt sätt. Och då är det så ofantligt skönt att träna, på samma sätt som det är skönt att vila när man är trött.
Idag har jag fått trycka i mig mat, har haft ont i magen och mått illa som bara den. Vaknade och bara nej, idag vill jag inte ha något. Men vid två tiden lyckades jag trycka i mig en skål med vaniljyogurt och flingor. Till "lunch" blev det en bit lax och mellanmål vaniljyogurt med fruksallad och nötter. Mer än så går bara inte idag och jag känner mig proppmätt! Jag fattar inte vad det är med mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0