Träning och hjärtan

Nu är jag hemma efter ett otroligt skönt träningspass! Jag känner verkligen att jag blivit starkare, klarar av tyngre vikter. Och det är så kul och sporrande! Dagen till ära tränade jag i min "I ♥ my boyfriend" tröja, haha kom på att det passade bra idag när jag värmde upp.
Och jag intalar mig fortfarande att alla hjärtans dag är ett påhitt, att det är fest och kärlek varje gång jag får träffa min pojke typ. Som nu till helgen tillexempel, då kommer han hit och som jag längtar! Men jag har "firat" denna dag med ett träningspass och bastubad efteråt med finaste vännen E. Sen fick jag finfina blommor av pappa och jordgubbar från jobbet. Haha, man bör kanske inte försöka sig på att äta jordgubbar mitt i vintern. Dom är typ krispiga istället för saftiga och smakar mest vatten, alltså ingenting. Men det känns ändå lite extra lyxigt en blåsig måndagskväll.
Jag satt och bläddrade igenom min blogg och insåg att jag egentligen skulle ha nått min målvikt idag, det var ju mitt mål från första början när jag startade bloggen. Men det gick inte, blev liksom lite fel ett tag. Typ svält, hets, svält. Men nu tror jag nog att jag är på rätt väg igen. Jag hoppas det i alla fall och det känns även så. Jag tänker så här: Gråt en flod, bygg en bro, gå över den!
Jaja men jag ska inte vara besviken på mig själv för idag har jag faktiskt lyckats gå ner exakt 4kg sen jag började. Och det är fett-kilon, inget som jag kan gå upp på några dagar. Det är ett stort framsteg för mig! Nu gäller det att satsa på den sista biten. Det får hellre ta lite tid om man vet att det blir bra och rätt, på riktigt liksom. Och när man inte är extremt överviktigt är 4kg bra kämpat, med tanke på att min kropp vill hålla kvar i varenda litet gram på grund av mina tidigare ätstörningar.
Och förresten, trotts att jag åt godis igår känner jag inget sug idag. Kanske är jag på rätt spår?



Jag vill åka till Thailand, igen. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0