Upptagen

Som ni förstår har jag varit lite upptagen i helgen, och därför har det inte blivit någon uppdatering. Jag har ätit som en liten gris hela helgen och tränat ganska mycket. I kväll tränade jag kondition i 30 minuter och sen gymmade jag. Men jag vågar inte väga mig på ett tag med tanke på hur mycket jag har ätit och det har även blivit mycket kolhydrater. Så en vikt-update kommer senare i veckan.
Nu är jag helt slut i hela kroppen, jag saknar min pojke och imoegon ska jag ringa till vårdcentralen och boka en tid för min magkatarr. Jag klarar inte av det mer!


Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta.

Åhh. är det där du?!?!

2011-03-07 @ 13:31:38
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0