Ursäkta min frånvaro

Men det går inte så bra nu.. jag har ingen lust att blogga och maten går superdåligt. Dessutom hinner jag inte med träning imorgon för jag ska till vårdcentralen (jävla magkatarr) och sen jobbar jag på eftermiddagen, så det får bli träning på lördag istället. Men jag ska försöka väga mig på söndag, tror dock inte att vågen under några som helst omständigheter kommer visa 59kg precis, jag tror faktiskt att jag har gått upp i vikt ganska så mycket. Jag skulle gissa på 62 någonting. Vi får se..
Sen fattar jag inte varför det ska vara så förbannat jävla svårt att gå ner dom sista kilorna? Det är nog fel på mig.

Återkommer när motivationen är gladare, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0