Vad fan?!

Åh herregud, detta känns lite pinsamt. Eller nej, men ändå. Det verkar vara bugg i hela blogg.se!! Insåg att jag hade massa komentarer som jag inte har läst, eller ens sett! Och jag som tänkte att det var tråkigt att ingen ville kommentera i bloggen. Helt plötsligt bara så!
Och så har ni kommenterat med massa fina ord hela tiden, och jag har inte svarat!
Så om ni har tyckt att jag har varit dryg som inte svarat, så vet ni hur det ligger till. Fortsätt gärna att kommentera om ni vill, jag blir jätteglad över att få respons på det jag skriver om. Och jag ska kika på arkivsidan för kommentarer i fortsättningen så att jag inte missar någon!
Puss! <3


Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta.

åhå. tur för dig att du hittade dem! ♥

2011-03-14 @ 13:56:59
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: F&L

Ja! Riktigt tur ;)

2011-03-14 @ 15:16:37
URL: http://feelingsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0