A och O

Planering är ju A och O för att lyckas har jag hört. Därför tänkte jag planera inför den kommande veckan. Jag kommer göra det enkelt för mig, så man ser om man lyckats eller ej. Jag ska testa en väldigt simpel diet och se om jag klarar av att hålla mig. Det borde inte vara några större problem!
Första målet på dagen är en portion havregrynsgröt med bär (hallon eller blåbär).
Mellanmål är en frukt.
Middag två kokta ägg.
Tre mål mat att komma ihåg. Jag vill egentligen bara ha några klara regler att följa, annars kommer jag äta oregelbundet och bli förvirrad. Klarar inte riktigt av att tänka själv, inte på mat i alla fall.
Och förresten, när jag tänker på vad jag ätit i helgen får jag lite panik. All mat bara räknas upp i huvudet om och om igen, jag räknar kalorier, uppskattar och analyserar. Jag mår illa. Tack för mig vi hörs imorgon, då ska ni få min aktuella vikt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där du?

2011-01-24 @ 14:44:45
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0