Bye bye sötsug!

Idag tänkte jag på att jag inte har känt något sötsug på ett tag, visserligen åt jag lite godis i söndags. Men det blev liksom ingen hets då. Och nu när jag riktigt kände efter så kände jag att, nja jag är inte sugen på något sött det känns för sliskigt.
Men jag vet, man ska inte ropa hej innan.. man köpt grisen i säcken nånting? Nej nu blev det fel! (Kommer inte ihåg hur det är, men så är det iaf inte, haha! XD). Det är lätt hänt att det kommer ett bakslag, och så kommer den där känslan av att man skulle kunna äta rent socker med sked om det ska vara på det viset.
Jag hoppas i alla fall att jag kommer att ha det under lagom kontroll från och med nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0