Det håller i sig!

Ja, trenden neråt håller i sig! Känns som att jag svävar på rosa moln, haha ne kanske inte riktigt men nästan. Jag trodde att jag skulle vara tillbaks på sexan igen efter igår. Åt mer än vad jag brukar göra och sent på kvällen, dock inte okontrollerat. Men ändå så pekar siffrorna neråt. Jag tror det är för att min kropp får den typ av mat som den behöver, inte mer och inte mindre.
Min förkylning håller också på att bli bättre, men jag har så dåligt imunförsvar så det skulle inte förvåna mig om jag blev sjuk igen! Aptiten har nästan kommit tillbaks nu, fast jag kan inte äta så stora portioner. Min mage är inte van vid så mycket mat efter typ två veckors förkylning. Och det är ju på sätt och vis bra om man vill gå ner i vikt, vilket jag vill.


Vikt nu: 59,7kg (-0,2kg)
Totalt: -4,7kg
Kvar till mål: 5,7kg
Bmi: 20,2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0