Höftben ajaj

Igår hade jag på mig ett par jeans som jag äntligen lyckades komma i, dock var det inte "smaljeansen". Det är ett par tajta stuprör, och jag känner verkligen att jag har tappat typ fett på höftbenen för det blir superömt. Känns som huden klämms mellan jeansen och benen. Kom ihåg att när jag var som smalast så fick jag altid blåmärken av att ha tajta jeans på mig. Är det bara jag som har detta problemet?
Men som sagt, man ska inte klaga! Förresten, idag har jag tagit en bild på hur det ser ut när jag har mina smaljeans på mig, så jag kan jämföra senare. Om jag lyckas kommer jag dela med mig av bilderna här i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Chanel

Haha jag har också fått blåmärken på mina höftben men aldrig tänkt det på ett positivt sätt! Fast det var lääänge sen haha

2011-01-12 @ 23:30:08
URL: http://hellofatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0