Lost

Jag känner mig lite lost just nu. Det blev en hel del godis och kakor i helgen, och ny efteråt vet jag inte riktigt vad jag vill. Det var så härligt att på något sätt kunna äta när, vad och hur man vill utan att tänka på det. Men nu när vardagen kommer ikapp så vet jag inte långre. Är typ mätt sen helgen, är inte hungrig på något och så fort jag äter mat blir jag mätt. Min plan just nu är att lära mig lyssna på min kropp, känna efter vad den behöver. Det känns lite läskigt och svajigt, jag har alltid kollat på siffror för att avgöra om jag är mätt eller inte. Nu är det på riktigt och jag är lite nervös, men jag vill ju så gärna vara smal på ett hållbart och naturligt sätt. Dessutom kommer jag förmodligen börja gymma nästa vecka, jag vill så gärna byga upp min kropp och göra den stark och smal!

Jag har mått lite dåligt, fysiskt, ett tag. Mått illa och haft superont i magen. Min pojke tycker att jag ska kolla upp om jag är med barn, men jag tror inte det är någon fara. Men idag när jag fick så där superont att jag var tvungen att vika ihop mig själv och bara andas, så tänkte jag; vänta lite nu, så här har jag haft det innan, jag känner igen den här smärtan! Jag hade ont på samma sätt i våras när jag hade magkatarr på grund av stress. Jaja, det är bara att försöka stressa ner och hoppas på att det går över.
I vilket fall som helst så är inte motivationen riktigt på topp, men jag ska använda veckan till att plannera en detoxvecka för att få en ny start med nya tag. Och då hoppas jag att motivationen kommer tillbaks!
Idag bar det av till simhallen, imorgon blir det ridning och på onsdag blir det simhallen igen. Hejaheja! Det blir dock inga morgonpromenader, det är alldeles för kallt, halt och grått för det.
Idag i simhallen såg jag en perfekt smal tjej med superstora silikonbröst. (Hennes kropp såg typ ut som kissies) Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag kan inte bestämma mig. Det är liksom fult och tråkigt, men samtidigt perfekt och snyggt? Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, men om man kunde välja att bara ha stora bröst ibland, typ som med en hårförlängning, så hade jag nog inte bangat. Det är lite svårt det där, för vems skull sätter man in stora plastkuddar som egentligen bara är i vägen och tynger ner? Om man gör det för någon annans skull kanske man ändå gör det för sin egna, för att man gillar känslan av att någon annan gillar ens utseende. Men samtidigt är det ju inte ens egna utseende, utan det fejkade som kanske någon annan gillar? Eller är det ens eget utseende om man ändå betalar för det Hm.. ne det är lite svårt det där. Och jag tror nog att jag tänker för mycket.

Oj, nu blev det ett långt inlägg. Men jag kommer få min nya dator i vecka och då kommer jag att kunna uppdatera som vanligt igen. Håll ut tillsammans med mig tack!
Ha det fint <3

Kommentarer
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

(som svar på din fråga, jag älskar kent. ♥)

2011-01-25 @ 12:00:03
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0