Macarons

Jag har bakat några minimacarons ikväll, hade inget att göra.. och jag tänker faktiskt inte få ångest över några små mini kakor. Nej, jag tycker av någon anledning att jag förtjänar dom. Får man tänka så när man ska gå ner i vikt, eller är man en tjockis då? Jag vill i alla fall inte vara en tjockis. Jag tänker på att jag ska börja träna snart, då känner jag mig lugnare. Jag tänker på att jag har tränat idag, då känner jag mig lugn. Men imorgon ska det INTE bli något godis på jobbet, det är ju inte ens bra för kroppen eller något som man behöver för att överleva.
Men jag känner mig lite nojig idag, har ätit mycket kolhydrater (bröd). Nästa vecka ska jag köra stenhårt.

Förresten härromnatten drömmde jag att jag var med barn. Det kändes jättekonstigt och var fortfarande konstigt när jag vaknade. Och min pojkvän hade också drömt om det. Dessutom glömde jag två p-piller för två veckor sen, och vi hade massa oskyddat sex. Ojoj.. men nejnej, jag tror inte det är någon fara. Det märker vi nog annars. Kändes bara konsigt och jag kan inte riktigt släppa det, vilka sammanträffanden alltså.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, va söta!

2011-01-15 @ 21:38:03
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0