Me gustas tu.

Jag har lite planer inför mitt "nya" liv. Haha! Men allra först vill jag bli av med min förkylning, så jag kan börja träna.
Det kommer inte vara något väldigt speciellt, mer än att äta nyttigt och röra på mig. Dock så kommer mitt mål vara att gå ner i vikt, bli mer vältränad, få starkare kropp och samtidigt få i mig nyttigheter.
Jag har skrivit en liten lista på vad jag får äta och inte, och också vad jag får unna mig ibland. Och då menar jag verkligen bara ibland, inte varje vecka eller så! Och om varje sak som jag lägger till kommer jag "undersöka" och ta ställning till i vilket lista den ska vara. (Listan kommer i nästa inlägg!)

Steg ett är att så länge jag är förkyld kommer jag bara äta nyttigt efter listan, utan att träna och utan att räkna kalorier.
Steg två, efter förkylningen, kommer att bli att komma igång med räkningen så jag håller koll på hur mycket av det nyttiga jag får i mig.
Steg tre, när snön är borta och det är varmare, ska jag lägga till träning med promenad i början och mot våren blir det även jogging.

Mitt viktmål är samma som innan, och med samma datum.
Är väldigt pepp just nu, och jag hoppas att det håller i sig!
Jag tror det här kommer bli bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0