Smaljeans

Jag har hittat mina smal-jeans, som låg hos min pojke i Norge. I våras satt dom som en smäck, och jag tycker verkligen att dom är snygga. Så ett littet mål sisådär är att jag vill komma i jeansen igen. Tesatde dom nu, och jag säger bara fy.. för det första är mina lår alldeles för stora så jag vet inte ens vad som fattas för att kunna knäppa dom vid magen. Det är storlek 26 utan stretch, men i vanliga fall brukar jag ha 26-27 (vissa med stretch 25), så jag misstänker att just som här jeansen är extra små i storleken. Ja, vi säger att det är så!
Men det känns väldigt motiverande att ha ett så konkret mål, man ser ju direk när man lyckats! Ska visa före- och efterbild sen om jag lyckas, de ni!

Saknar min pojke, och jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra igen. Inte för att det är dåligt mellan oss nu, utan för att jag hatar distansförhållanden. Vill bara skrika och sen lägga mig ner i sängen tills han kommer och pussar mig i nacken igen.. typ så känns det just nu. Och ja, jag vet, jag är barnslig.


Kommentarer
Postat av: c

min pojke bor också i norge. man blir galen emellan åt

2011-01-10 @ 00:18:58
Postat av: F&L

C: Ja, visst blir man! Det gäller nog bara att rycka upp sig och försöka ändå..

2011-01-10 @ 10:25:46
URL: http://feelingsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0