Träning, var är duuu!

Åh jag längtar som bara den till våren, solsken, ljusa kvällar och fågelkvitter. Jag längtar efter morgonjogging på stranden och i skogen. Bara springa av sig dåliga känslor och kännas sig stark. Så fort det blir lite varmare och all snö och is är borta kommer jag börja träna ordentligt igen.
Jag fick en pulsklocka i julklapp, så jag kommer kunna träna med mer kontroll och verkligen nå resultat, förhoppningsvis. Jag kommer även att införskaffa ett par tights att springa i så man känner sig sådär seriös. Jag har dock en tendens att träna så intensivt vissa perioder att jag tappar lusten ganska snabbt, jag måste alltså se till att jag inte gör det den här våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0