Upp, upp, upp, ner!

Hej, nu börjar vardagen komma ifatt mig. Äntligen. Julen kändes som en katastrof, tur att den var kort! Annars har det gått fint, även om jag känner att jag har gått upp lite. Men jag har inte riktigt vågat väga mig.
Jag har sedan nyårsafton varit superförkyld, vilket har lett till att jag inte har kunnat äta så mycket. Det känns bra, man ska ju försöka se det positiva i allt. Nej, men det är klart att jag vill bli frisk så jag kan börja träna igen, men jag kommer nog lyckas gå ner julkilorna med hjälp av den här förkylningen. Kan knappt svälja mitt egna saliv! Har sååå ont i halsen.

Dessutom har jag 0% aptit för jag är helt nere, känner mig misslyckad och saknar min pojke och undrar hur det kommer bli för oss.
Men ett nytt år har börjar och jag är redo att ta tag i det. Jag röstar för ett bra år, år 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0