Uppgiven tjej

Försöker ta nya tag, idag blev det en snabb promenad på ca 30min och simmning lika länge. Dock har jag ätit mer än vad jag hade tänktk. Men frågan var om jag ens tänkte igår när jag bestämde mig för att äta tre mål om dagen. Det var liksom inte hållbart för förbränningen, så jag la till några nötter, en till frukt och ersatte ägg med en liten portion nyttig middag.
Och min kvällsvikt låg på 60,2kg. Jag fattar inte hur min kropp fungerar. Och ja, jag kontrollvägde flera gånger både på morgonen och på kvällen. Jag vägde mig också mitt på dagen och då vägde jag 60,7kg. Va? Och allt detta var på samma våg och jag var naken. Jag fattar inte hur min kropp fungerar? Okej att man ändrar vikt hela tiden, man är ju levande, mer eller mindre. Men det här känns väldigt konstigt..

Morgonvikt: 60,4kg
Dagsvikt: 60,7kg
Kvällsvikt: 60,2kg

Ska det va så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0