Vägning

Jag tänker väga mig varje morgon tills jag ser en femma!! Okej, jag känner mig lite besatt men jag vill jag vill jag vill!! Åh vad jag längtar, typ som ett barn längtar till julafton!
Jag har kommit fram till hur bra man mår av att äta nyttigt fett, dock i lagom mängder såklart! Nu när jag ändå inte kunnat äta så mycket mat, så har jag vågat äta lite mer av nötter, avokade och lax till exempel utan att känna mig äcklig. Och det bästa av allt, jag går ner i vikt samtidigt som jag är lagom mätt. Det tackar vi för! Jag kanske inte borde börja räkna igen? Det är ju inte direkt så att jag vill räkna kalorier resten av mitt liv. Jag kommer nog fortsätta såhär, att äta nyttigt när jag är hungrig och lyssna på kroppen. Och om det hela satannar av så kan jag börja räkna då istället. Det låter som en bra plan tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0