Seeg

Värme, 23 grader i skuggan, betydligt mer i solen och jag har typ inte sovit bra inatt. Så frågan ikväll är om man ska gå ut med fina vänner på en sommar-premiär-club och dricka drinkar eller åka till gymmet och träna? Jag vet inte, vill bara ha kul! Men samtidigt är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig och sova nu på en gång.. eller kanske ska man jogga ner till havet och ta ett kvällsdopp. Eller kanske ska man skriva klart uppsattsen om fotografins historia? Jag vet inte, jag får se vart kvällen för mig..


Kommentarer
Postat av: johanna

hej! undrar bara vilken målvikt du har? Eftersom du redan har ett bra bmi i förhållande till din längd så behöver du ju egentligen inte gå ner mer i vikt.. Eller?

2011-07-17 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0