Box

Nu har jag kommit hem från ett riktigt tungt box-pass. Fy fan alltså! Men jag klagar inte.. hehe. Jag tycker det är så vansinnigt gött att träna. Undra hur långt man kan pusha sig själv liksom? Vaknade i morse med extrem träningsvärk i magen och ryggen, samt i låren. Nu kommer mina arma och axlar att vara döda ett tag känner jag, haha! Och imorgon ska jag på ett nytt pass, bodycombat. Spännande!
Och maten går bra, tänker inte så mycket på det. Har fortfarande noll aptit. Men jag kämpar på med frukt, grönsaker och protein typ.. Och på fredag blir det fan vin och drinkar, det ska jag unna mig själv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att unna sig ibland. hoppas du har kul på¨fredag! ♥



// http://expectopatronum.blogg.se

2011-04-04 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0