Fan

Kan man känna sig mer nere? Tror inte det, inte orsakat av ingenting i alla fall.
Okej, jag har precis fått i mig något som ska likna dagens mat tror jag.. en kopp varm choklad på lättmjölk, kakao och sötningsmedel. Aptiten är inställd på noll ungefär. Efter halva koppen var jag så mätt att det kändes som att jag skulle kräkas. Men eftersom att jag ska träna idag, och behöver någon form av energi, så petade jag ner några marshmallows i chokladen också. Bra jobbat! Eller inte..
Jag kan verkligen inte äta när jag mår såhär, blir äcklad av allt som kallas för m a t. Ett äpple kan jag nog på sin höjd få i mig idag också.
Nu ska jag nog plugga foto, eller vaxa benen, vi får se vad det blir. I need some sort of pain, typ. Sen ska jag styrketräna som bara den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vaxar du benen med? :)

2011-03-10 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0