Fett på fett?

Först: Jag har kommit fram till att det är bäst att leva sitt liv så som man vill ha det, för ingen annan kommer göra det åt mig. Bra där!
I alla fall, en liten update angående inga kolhydrater-dieten. Jag tror absolut att det är riktigt nyttigt för mig att hoppa över kolhydrater ett tag. Måste liksom få lite balans här i livet, jaja. I vilket fall som helst så känns det knäppt att tillåta sig att äta fett, det känns lite äckligt, men det kanske fungerar. Dock tänker jag inte dra det till det absurda, som när jag såg en intervju med en man som enbart åt ett kilo kött om dagen med massa smör? Eller ett tips på mellanmål som jag hittade, ost med smör på? Vad fan, det är ju skitäckligt!? Vad tänker folk med, ost är ju fett så det räcker och blir över. Visst man ska äta fett istället för kolhydrater men där går fan mig gräns! Jag blir förbannad. Hehe typ. Nyttigt och hälsosamt fett ska det ju vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0