Hej igen

Ursäkta min frånvaro, men det har varit väldigt depp ett tag nu. Dock börjar jag se ljuset i mörkret i takt med att solen skiner allt mer. Visst är det underbart att våren är på väg!
Det är svårt att skriva i denna stund, jag har varit på gymmet och tränat med en instruktör. Har förnyat mitt träningsschema och jag ska träna mer armar/axlar och mage. Mina armar är svagast i världen så dom skakar just nu när jag skriver. Men det ska det bli ändring på! Förresten fan vad ful man känner sig när svetten sprutar och man är helt skakig och röd i ansiktet.. och någon står brevid och räknar hur många rep man har gjort.. Ja, jag säger då det!
Senare ikväll kommer ett inlägg om mina funderingar kring varför jag inte kommer i mål på min resa.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0