Illamående och huvudvärk

Fy fan alltså, detta är helt sjukt!! Kunde inte somna igår, men lyckades tillslut vid typ fyra. Och jag kunde inte äta något igår, så jag visste att jag hade ätit för lite när jag gick och la mig. Men jag var verkligen inte hungrig! Dessutom hade jag tränat två gånger, löpning och gym. Men när jag vaknade nu på morgonen så kännde jag mig typ bakis, mådde illa, var yr och hade världens huvudvärk. Kunde inte gå upp ur sängen för det kändes som att jag skulle svimma. Men samtidigt fattade jag att jag behövde någon form av näring. Hatar när det blir så, kändes som att jag bara skulle ramla ner för trappan till köket. Kul om man svimmar när man är ensam hemma, vad fan händer då?
I alla fall, nu har jag kämpat i mig en proteinshake och jag föröker även få i mig ett äpple.. det går lite sådär. Alltså mina mediciner är ju helt galna, hur ska jag kunna äta ordentligt? Jag blir ju mätt innan jag hinner bli hungrig.

Börjar må lite bättre, och det är strålande sol ute. Så det blir snart en löparrunda, kommer säkert må bättre av frisk luft.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för mediciner du tar?

2011-03-22 @ 13:45:18
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh okay gumsan!

tack va söt du är, det känns bra bra bra faktistk :)

2011-03-22 @ 15:26:53
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Leo Pizarro

Bra blogg!

kolla gärna in min också :)

2011-03-22 @ 15:36:33
URL: http://leopizarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0