Jag blir galen

Ja, så är det. Har tränat i två timmar idag och bastat i 30 minuter. Babylen hud, japp! Men varför är jag så fet? Jag har tränat i en månad nu, fyra dagar i veckan, och ser ingen skillnad alls. Visst man kan inte vänta sig så mycket på en månad. Men jag har ändå gått ner runt fyra kilo och det varken syns eller känns. Jag vill jag bara att allt ska bli bra. Att jag ska bli smal och fin och kunna leva livet, vara lycklig. Det är jag inte nu. Nu känns det bara depp, svart och hopplöst. Vad fan ska jag göra med mitt liv? Det är bara så fruktansvärt tragiskt just nu..


Och nu är jag så trött att jag bara vill gråta, typ.
Och jag som ska upp och jobba imorgon..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bilder varje vecka och införskaffa dig ett måttband(om du inte har ett redan dvs.) och mät dig på dina bredaste delar.



Då kommer du garanterat se att du har uppnåt resultat.

Lycka till!=)

2011-03-03 @ 22:47:11
Postat av: F&L

Tack för tipset, jag borde nog använda måttbandet oftare! Ska fundera på att ta bilder, då kan jag ju se konkret om jag har nått några framsteg, eller om det är som jag upplever det, att det inte syns. :)

2011-03-04 @ 10:30:15
URL: http://feelingsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0