Killing loneliness

Kom nyss hem från gymmet, 1 timma yoga och 1 timma gym med 1,6km spring om uppvärmning. Fan, det börjar märkas att kroppen är så gott som tömd på kolhydrater! Jag känner mig typ släpad efter en bild, som en levande död. Jag vet inte om jag vill mer.. typ. Detta är den absolut äckligaste dieten jag någonsin testat. Jag tänkte att eftersom det inte har fungerat att bara "äta nyttigt" så får jag testa något helt nytt. Men alltså jag vet inte om det är värt det, känns som att jag ska spy smör snart. Och det är äckligt. Jag fattar inte hur folk kan ha detta som livsstil! Så ofräscht. Äta massa fett och protein bara. Jag gör detta endast i syfte att bli av med fett på kroppen, när det är klart kommer jag åtegå till en normal, men kontrollerad kost. Eller rättare sagot, OM jag blir av med det förbannade fettet.
Och förresten är det typ omöjligt att äta massa protein, blir mätt direkt. Många som äter såhär räknar ju inte kalorier heller, men det gör jag. Jag tror verkligen inte på att man kan gå ner i vikt annars, i alla fall inte om man inte är överviktig. Man måste ju göra av med mer än vad man tar in, så enkelt är det ju.

Nä, nu mår jag illa. Jag vill börja på svältdiet nu på en gång, men jag har lovat mig själv att ge det här ett försök. Känns dock som att jag bara har blivit fetare. Och allt jag vill är att bli av med det förbannade fettet på speciellt magen. Det som bara hänger och slänger och är ivägen. Det som alla kläder skär in i. När jag bastade efter träningen idag så var det inte en enda i min ålder som hade sånna fettvalkar som jag har på magen. Typ bara en gammal tant. Det var jag och tanten. Hur kul känns det liksom? Varför föddes jag såhär?

Och jag saknar min pojke, varför tvingas jag att leva såhär? Snart ett år i disansförhållande, deprimerande, och det finns ingen avslutning på det, ännu mer deprimerande. Och jag älskar honom, det är ju just därför det är så svårt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0