Morgonträning

Nu kom jag hem från en morgonlöprunda. Ner till havet och lite till, 40 minuter. Jag tog även med mig min pulskolcka för första gången, som jag fick i julklapp. Det var riktigt bra, då kan man ju lättare hålla koll på hur intensivt man tränar. För ibland känns det faktiskt jobbigare än vad det är, och då är et ju bara att snegla på vilken puls man har.
Sista sträckan på väg hem igen är en låååång och brant uppförsbacke. Jag som alltid pressar mig själv när jag är ute och springer tänkte "Undra hur långt jag orkar springa i snabbt tempo uppför backen?" ..och jag klarade hela! Men jag hade kommit lite längre än till halva så kände jag att fy fan i helvete vad jobbigt det här är, det gjorde ont i kroppen och jag mådde illa. Sneglade lite på pulsklockan och såg att jag låg på 98% av maxpulsen! Det var inte illa, men det var nästan så att koffeintabletten kom upp. Tränade nämligen innan frukost, så jag ska nog gå och äta något nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va duktigt o gå ut o springa.

2011-03-15 @ 11:44:30
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0