Muskler

Nu är jag hemma efter ett styrkepass på gymmet. Och jag är även på lite bättre humör, träning är det bästa att ägna sig åt om man är nere har jag kommit på!
När jag tränade med min instruktör i måndag sa han att jag ska börja köra mer frivikter i mitt schema för att även träna stabilitet. Åh nej tänkte jag då, jag vill inte träna bland alla muskelkillar som står och pumpar. Men vad gör man inte för att bygga en snygg kropp!? Så idag stod jag där med hantlar och skivstång och svettades.. bland en massa muskelkillar som stönade.. väldigt märklig upplevelse. Testosteronet bara flödade liksom. Haha och där står jag, ensam tjej, iförd en superrosa tröja och kämpar på med mina utfall och benböj. Men passet kändes superbra, gick som på en dans och nu är musklerna helt slut!! Gick superbra att träna med bara marshmallows i magen, typ.
I vilket fall som helst så är träning det bästa jag vet just nu. Jag kan inte få nog! Och min kompis som köpte gymkort samtidigt som mig har inte varit med på tre veckor nu, hon orkar inte. Men jag förstår henne, sista året på gymnasiet, då har man mycket att göra. Men hon lovade att följa med igen om någon vecka när det var mindre att göra.
Och i och med träningen fick jag lite aptit och slog på stort, ägg och bacon till middag. Heja mig! Man får passa på när tillfället ges. Jag kan bara inteinteinte äta när jag inte är hungrig eller sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0