På topp

Fan vad bra det gick att gymma! Så mycket bättre än när jag inte åt några kolhydrater alls! Ska aldrig göra om det, lågkolhydratdiet i all ära, men man måste ändå få i sig några.. Jaja, man blir vis av erfarenheter, typ. Jag vill ah helg och vin nu typ. Varför ska är det så, att jg helt plötsligt hr fått värdens sug efter vin? Haha.. jaja så kan det gå alltså.
Jag är så jävla rastlös och sömnlös som man kan bli. Var förresten hos en kurator idag och pratade om ångest/sömnsvårigheter med mera. Hoppas att detta löser sig snart! Och förresten igen jag tror jag har hittat mig själv, igen, typ vem jag är, vad min persolighet är. Det känns fiiint och jag är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0