Ridning

Fy fan i helvet vad bra det gick på ridlektionen idag! Glad tjej!! Red en gamal ridkolehäst som heter Greta, GretaGosGris typ. Världens mysigaste och gosigaste häst någonsin. Men hon är vansinning stel, min första tanke var att "oj det är något fel på hästen, hon är nog sjuk". Men efter hårt arbete och en massa uppvärmning så gick hon tillsut i en fin form och fick ett fint steg. Jag har blivit MYCKET duktigare på att rida sen jag började gymma, det är så markant och jag är superglad över det! Jag orkar liksom det där lilla extra som så ofta behövs.. Jaja nog om det! Magmusklerna och ryggen fick sig alla fall en rejäl omgång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rida är nog det bästa som finns att göra.

2011-03-29 @ 14:33:01
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0