Snel hest

Idag har jag varit i sallet och ridit, och det gick super bra. Då blir man glad och längtar till nästa gång. I vilket fall som helst så har jag haft väldiga abstinensbesvär idag. Jag har inte ätit något socker alls på hela två dagar!! Kors i taket, typ. Nej men jag har varit sugen på typ kakor hela dagen och haft extrem huvudvärk. Som om jag har haft på mig en alldeles för liten hjälm hela dagen. Som ett band som trycker runt hela huvudet, fy alltså! Socker är en drog som man inte bör leka med, hoho..
Men i och med denna abstinens så har jag ätit mer riktig mat för att dämpa suget, och min aptit börja hitta tillbaks.


Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta.

är det positivt eller negativt, det där med din hunger?

2011-03-15 @ 23:43:24
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0