Tårtkoma, pepp och depp

Tårtkoma efter helgen, check! Superfeta känslor speciellt runt magen, check! Pepp inför en ny vecka och nya möjligheter, check! Ja fy fan vad mit liv suger just nu, jag vet inte vart jag är på väg.. Jag har inte träffat min pojkvän på tre veckor, och det dröjer två till. Jag måste äta massa medeciner flera gånger om dagen för att jag har magkatar och jag har ångest varje kväll. Jag har säkert gått upp i vikt också, det käns verkligen så. Misslyckat. Ja.
Vad fan ska jag göra då? Jag tror jag dör, vet inte vart jag ska ta vägen..
Vad ska jag bli när jag blir stor?
Kommer jag och min pojke kunna ha ett normalt förhållande igen?
Hur länge ska jag bo hos mina föräldrar?
Kan jag sluta vara bitter över mitt liv?
Kommer jag bli frisk någon gång?
När blir jag lycklig?
Bilr jag smal någon gång?
Kommer jag någon gång sluta känna mig utanför i alla situationer?
Kommer jag någonsin hitta hem?


Det enda jag känner att jag kan kontrollera just nu är mat och träning.
Nu i veckn blir det nya tag och deff, har jag bestämt mig för.


Kommentarer
Postat av: Anonym

PRECIS dem frågorna ställer jag mig själv just nu. Varje kväll. Hela tiden. Vafan gör man? Ärligt?

2011-03-14 @ 01:25:31
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Daniella Lejonhjärta.

tror du att du blir lycklig om du blir smal?

2011-03-27 @ 14:51:16
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: F&L

Daniella Lejonhjärta: Ja, jag tror faktiskt det.. eller jag blir ju inte olyckligare iaf :)

2011-03-27 @ 17:35:27
URL: http://feelingsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0