Tidsfördriv

Just nu känns allt roligare än att plugga, men jag har ändå fått lite gjort.

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen, är ensam hemma idag

3. Hur lång är du? 171

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Trassel! :)

5. Vem ringde du senast? Vårdcentralen

6. Vem ringde dig senast? Min pojke <3

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Oj, fick ett nu.. "Jag landar 19.30, hemma 21"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men jag sms:ar gratis och jag är fattig. Men det är ju trevligare att ringa kanske.. Jag vet inte :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller, dom är glada och förlovade :)

10. När såg du senast din mamma? I tosdags, hon har varit i Italien

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? 08.50 typ

13. Vilken är din favoritjulsång? Vet inte, tycker om dom flesta under julen, sen tycker jag inte om någon resten av året.

14. Vilken är din favoritplats? Oj jag har massa olika, mitt hus, thailand, stallet, madrid, trädgården, gymmet, nära min pojkvän med mera!

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte, otrygga platser kanske?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen som helst aning, vet inte ens vad jag gör till hösten.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken och häxan från narnia-serien, samt moster utanför fönstret! :)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kom på mig själv att skratta högt åt ett simpson-avsnitt när jag tränade på gymmet igår.

19. Hur stor är din säng? 160 tror jag, i alla fall ganska stor och tom när man sover själv..

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Lite olika, men sällan helt naken.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken, men jag anväder bara en ,en nackkudde.

23. Hur många landskap har du bott i? 3, småland, skåne och halland

24. Vilka städer har du bott i? Oj då, ganska många.. tänker dock inte dela med mig av det här eftersom jag är anonym :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? I vilket sammanhang?

26. Är du social? Nja, inte speciellt. Bara mot personer som förtjäna det ;) Men när jag mår dåligt drar jag mig tillbaka.

27. Vilken är din favoritglass? B&J eller vaniljglass med massa tillbehör. Och HelloKitty isglassen med körsbärs- och vindruvssmak! :)

28. Vilken är din favoritefterrätt? Frukt eller kladdkaka. Jag älskar dock att baka kakor och cupcakes men jag gillar inte att äta det. Jobbigt det där!

29. Tycker du om kinamat?  Nej.

30. Tycker du om kaffe? Ja, soyalatte från Starbuks. Annars föredrar jag te!

31. Vad dricker du till frukost? Te eller juice, eller inget. Väldigt olika!

32. Sover du på någon särskild sida? Nej.

33. Kan du spela poker? Absolut inte! Inte min grej, jag orkar inte ens försöka fatta..

34. Tycker du om att mysa/kela? JA! Med min pojkvän. Jag har svårt för att lita på andra så förmodligen så skulle jag inte gilla det om jag inte hade honom.

35. Är du en beroendemänniska? Nej och ja. Jag blir lätt beroende av saker, vilket jag inte gillar. Därför har jag lärt mig att bli av med beroenden lika snabbt. Dock kan jag inte bemästra socker ännu..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, jag tror inte det..

37. Vill du ha barn? Ja absolut! Men inte nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jao, kommer dock inte ihåg något från den resan.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, för det mesta.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Fotoprylar och skönhetsprodukter.

42. Äger du dyrbara smycken? Inget som är dyrbart om man mäter i pengar, men jag har smycken som är dyrbara för mig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar sällan på tv, men kanske scrubs när man inte kan sova på kvällen.

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Det måste nog bara E, för hon och jag har likadan humor :)

46. Sover du med gosedjur? Nej, men jag sover gärna med min pojkvän!

47. Vad har du för ringsignal? Kommer inte ihåg, ska kolla.. Echoplex - Nine Inch Nails

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo jag har mina absolut första kläder.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Tulpaner

50. Flirtar du mycket? Nej, det gör jag nog inte.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men om jag skulle behöva det skulle jag kunna ta reda på hur man gör.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Invasion av Jonas Hassen Khemiri. Superduktig författare!

54. Läser du någon dagstidning? Nej, inte för tillfället.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Digitalfoto

56. Dansar du i bilen? Nej?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Det måste ha varit rixfm på jobbet, lite halvdålig musik men bättre sällskap än ensamheten.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad och hur mycket jag har ätit till lunch.

59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg, men det var lääängesen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Anna kanske.. jag kommer inte riktigt ihåg.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Fyra dagar på Hultsfred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0