Trötthet

Idag har det blivit jobb och jag är supertrött. Har fotat åt affärens hemsida hela dagen. Fy alltså, är det lagligt att känna såhär? Supertrött, hungrig och värk i hela kroppen. Känns som att någon har slagit mig i huvudet. Jag har även ätit lite choklad idag, fy vad dumt. Men min huvudvärk är inte nådig, vilka konsekvenser sockeravvänjning kan ha! Men jag antar att jag förtjänar det, med tanke på att jag levde på socker i lite mer än en vecka. Det är bara att bita ihop. Imorgon blir det plugg och sedan utgång. Nu blir det sängen!

Idag fick jag panik. Jag fick för mig att jag aldrig kommer att bli smal. Att jag kommer ängna hel mitt liv åt att försöka att bli smal, men aldrig nå dit.
Jag börjar faktiskt tro att det är helt omöjligt för mig att nå min målvikt!

Och det känns även helt omöjligt för mig att få en platt mage utan en massa fett på som hänger och slänger och viker sig när jag sitter ner.
Jag är kanske inte menad till att vara snygg? Jag kanske bara är dömd till att vara fet och mullig. Det sa alla att jag var när jag var liten, att jag var mullig.

 

Men jag vill ju så gärna, jag vill känna mig snygg och ren!
Jag ger inte upp kampen, det gör jag aldrig.

Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta.

Hur många kilo är det mellan din drömvikt och en realistisk vikt?

2011-03-17 @ 10:34:28
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0