Update: Helgen

Det har varit en del jobb i helgen.. och lite vila och massa party. Nu kan jag dricka alkohol igen, eftersom magkatarren har blivit mycket bättre. Igår blev det en riktig snurr på kvällen, massa vin och tequila-shots, dans sömnlöshet och trevligt folk. Spännande! Det var sådär lagom jobbigt att jobba idag.. fy fan alltså vilken baksmälla! Man ska nog inte dygna när man dricker, det blir ju så mycket värre då dagen efter. Direkt från efterfesten till jobbet, nja det kostar att ligga på topp alltså!
Och btw jag skiter i den jävla fett-dieten, jag tycker den var värdelös, och visst jag skulle säkert ha hållt på längre för att kunna uttala mig, men nej. Jag orkade inte träna ordentligt, och det MÅSTE jag göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0