Jaha

Ja allt dåligt är löst sig, fast mina dator har pajat igen. Nu fungerar den lite, så jag passar på att uppdatera. Båda var ledsna, båda grät, båda blev galda igen. Det är allt jag har att säga, fast i en lite förenklad version. Men nu sitter jag här och känner mig plötsligt bara så ful.. vi jobbar med skönhetsideal just nu på min fotoutbildning. Näe fy fan vad trött jag är på att vara såhär fet nu. Jag fick värsta wakeupcall när jag såg några bilder på mig. Valkarna liksom bara hänger och slänger och jag ser ut som en gammal sliten tant :( inte kul att inse, men nu måste jag verkligen göra något at det. Innan det är försent, innan jag blir för gammal. Vi tänka tillbaks på mitt liv och vara nöjd. Inte bara se ett enda stort misslyckande.. Mycket känns dåligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0