En fin kväll

Idag fick jag gå upp supertidigt för att kunna ta mig till jobbet.. bussarna går verkligen superknepigt på helgerna. Var väldigt lugnt på jobbet idag, och efteråt åkte jag direkt till gymmet med en kompis. Var skönt att träna ordentligt och körde styrka genom hela kroppen. Min rygg mår verkligen mycket bättre av att träna, men jag tänkte nog ändå gå till en sjukgymnast och se om man kan få några bra råd så det kanske kan bli helt bra. Var dock lite yr när jag tränade.. hade ätit alldles för lite egentligen, men vad ska man göra när man bara mår illa när man tänker på mat. Nåväl, jag åkte hem och fixade mig för en fin kväll.
 
Min älskling hade bokat biobiljetter till kvällen och han kom och hämtade mig en stund innan så att vi kunde äta midda på en liten mysig restaurang i stan innan bion. Det blev en riktigt lyckad och mysig kväll, jag är så lycklig med honom ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0