Fitt for summer

Idag har jag varit helt ledig och det har varit helt skönt. Åkte till gymmet på förmiddagen och körde styrka.. men mådde så jäkla dåligt. Mår fan alltid illa och det tar på krafterna.. men jag struntade i det och körde på med mitt styrkepass som vanligt. Men det var inte kul på bussen på väg hem, när man tror att man ska spy och svimma samtidigt, och allt jag vill är att komma hem och få lägga mig i min säng en stund.

Har inte hört något från min älskling sedan han åkte iväg på semster, känner mig lite ensam. Men jag hoppas att han har det bra ia alla fall.
 
Jag känner att jag vill lägga in en högre växel för att bli mer fitt till sommaren, så jag har hittat en guide över hur man ska göra för att bli med deffad. Det skulle jag verkligen behöva! Ska läsa på lite mer så jag kan skriva lite mer om det sen, känns väldigt peppande att träna om man kan se att man faktiskt har muskler där nånstans under allt.. fet. På återseende!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0