Frammåt, neråt

Igår träffade jag min fina pojke, var dock så trött att jag slocknade en kvart efter att vi hade satt igång en film. Men det kan inte hjälpas.. vaknade flera gånger under natten av att jag mådde illa och var helt yr. Konstig känsla, när det känns som att man ska svimma fast man ligger redan ner.. nåväl en proteinshake, en bit kokt skinka, fem chashewnötter och ett äpple räcker kanske inte under en dag, trotts allt. Men det är riktigt svårt att få i sig mer när man inte direkt känner någon hunger.
Idag visade vågen exakt -7kg och det blir ett till kryss till höger, gött! Men jag ska försöka att inte väga mig allt för ofta, det slutar bara dåligt med noja och skit..

Körde ett härligt styrkepass på gymmet idag också, det satt fint! När jag kom hem lagade jag en supergod kycklingsallad, och sen blev det ett riktigt långt och avslappnande bad, underbart! Har haft en avslappnad och härlig ledig dag. Nu ska jag krypa ner i sängen med en bra bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0