Hej gamle vän!

Jaha se där, då skulle man väl kunna säga att det har varit några intensiva dagar med magkatarr. Eller det heter ju egentligen nått annat som jag inte kommer ihåg.. men alla säger ju magkatarr ändå. Drömde en mardröm inatt, att jag hade fått en förbannelse över mig som gjorde att jag alltid var magsjuk och mådde illa, nån elak bakterie i magen. Haha vaknade till och med att jag mådde illa och trodde att jag skulle spy, men det är alltid värst på morgonen och kvällen. Den där magkatarren som inte är magkatarr. Det liksom bränner och svider, och krampar och känns irriterande. Hoppas att det går över snart.. fast sist det var riktigt dåligt så gick jag ner massa i vikt. Dock känns det betydligt mycket bättre att gå ner i vikt för att man har valt det själv, inte för att man är sjuk.

När mitt alarm ringde imorse så stängde jag av det och tänkte att idag ska jag bannemig få sova hur länge jag vill! Jag sov till kl 12. KL12! Det är typ rekord för mig, är en riktig morgonmänniska annars (om jag inte har varit ute kvällen innnan då). Men det har hänt något den senaste tiden, sover länge och är alltid trött.. tror det beror på att solen är borta, har inte sett den på hur länge som helst. Annars brukar jag bli stressad av att ligga kvar länge i sängen när man är ledig, och även när man inte är det såklart, men nu för tiden orkar jag knappt rulla över kanten..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0