Kan det bli sämmre

Idag är det svårt att gå upp ur sängen för jag är trött, ledsen och sårad. Har jobbat som fan hela helgen och igår och nu gör min rygg ont. Har skärsår på händerna och blåmärken över hela kroppen efter att ha packat upp flera ton varor. För idag börjar en väldigt viktigt händelse i den branschen jag jobbar inom.. Jobbade 8,5 timmar i fredags, sov 3,5 timmar, jobbade 7,5 timmar i lördags (skulle egentligen vara ledig), sov 5 timmar, jobbade 9 timmar i söndags, sov dåligt den natten, jobbade 10 timmar igår sov några dåliga timmar inatt.. när jag tänker på det så är det inte så konstigt att man är trött och sliten. Men det värsta är att jag inte vet hur mycket jag jobbar nästa vecka eller om jag ens kommer jobba över huvudtaget. Sug min kuk vad det suger att ha det så.
 
Min pojkvän vägrar svara när jag ringer, han säger att det är för mitt eget bästa? Och jag bara gråter, vet inte vad jag ska ta mig till, kommer inte ens ihåg när jag såg honom senast. Så jävla sviken, och så säger han att det är för att skydda mig? Snälla skjut mig. Låg i min säng och grät i fyra timmar igår, tills jag bara skakade. Jag fattar inte hur man kan bete sig såhär.

Vägde mig idag, har gått ner 6,4kg sen nyår och det känns fint att det är på rätt väg. Jag kan dock inte fatta att vid höstas vägde jag 23(!!!)kg mer än vad jag vägde när jag vägde som minst. Det är helt sjukt och lite äckligt!! Men det känns oerhört bra att ha något annat att fokusera på än allt det dåliga i mitt liv jut nu. Fokusera på att få ner vikten, ha något att fly till och något annat att tänka på. Och det är väldigt lätt att gå ner i vikt när man är så deppig, eftersom jag inte har någon aptit. Skit i alla löjliga dieter och metoder, det absolut bästa sättet att GÅ NER I VIKT (läs ej "att må bra") är att inte äta något. Tro mig.

Nä nu ska jag starx åka till jobbet, och det är också så väldigt skönt att ha något annat att tänka på än allt elände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0