Ledsamt

Ja, alltså idag har jag jobbat så där dubbelt igen. Vet egentligen inte hur länge jag kommer orka med det, men om man inte har något att komma med på arbetsmarknaden så får man ju ta det man får. Idag har jag varit ledsen hela dagen, och det var först nu när jag kom hem som jag kunde släppa fram alla känslor. Usch, får sån panikångest och känner mig helt ensam. Så jobbig känsla när det känns som att man inte kan fortsätta existera. Men det kan man ju såklart.. det går alltid över, det där jobbiga. Men när man väl är där.. det går ju inte att beskriva. Bara dom som upplevt hur det känns vet hur det känns. Oj, mycket känslor i detta inlägg. Nåväl, nya tag och ny vecka snart och jag hoppas innerligt att nästa vecka blir bättre. Mycket bättre till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0