Oviktigt

Vägde mig i morse.. är lite kluven med det där. För visst, om man är smal så väger man lite. Men jag vill ju vara mer fit, inte bara mager. Jag vill se snygg ut, inte bara fokusera på en siffra. Men jag vägde mig i alla fall för det kan ju vara bra att hålla koll på vikten. Och det kan vara väldigt peppande att verkligen se sina framsteg, för ner i vikt det måste jag ju för att nå mina mål. Men det är liksom inte för att väga en speciell vikt som jag gör det här längre. Nåväl, nu blev det kanske snurrigt..

Sen nyår ungefär har jag nu gått ner 6kg väldigt exakt. Det trodde jag inte faktiskt eftersom jag inte har gjort något speciellt åt det, men det är några i min omgivning som har kommenterat att det syns att jag har gått ner i vikt. Men jag har bara sagt "nej, det har jag nog inte", men det var för att jag inte har sett det själv.
Jag tror att jag har ungefär 12kg till att gå ner, i fett. Men som sagt, är jag nöjd innan det så är inte siffran det som jag prioriterar.


Nu ska jag bege mig till jobbet, kvällspass och allt. Underbart!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0