Trötthet

Trötthet är allt jag kan känna nu, egentligen. Orkar inte äta ordentligt, är så äcklad av mat. Har jobbat idag, från öppning till stängning. har varit lagom mycket att göra. Efteråt fick jag skjuts till gymmet av min kollega och det var så skönt att komma dit en lördags eftermiddag. Alldeles lugnt och skönt och jag kunde gymma i min egna takt utan att bli stressad av massa folk överallt. Ibland är det dock trevligt med mycket folk också, men just idag var det skönt att slippa alla "komma-i-form-nyårslöfte-folk". Dom flesta brukar tack och lov att ge sig efter februari och i mars bruka dom vara spårlöst försvunna. Nu kanske jag verkar bitter och elak, men det är faktiskt så. Varje år.
Nu ska jag gå och lägga mig, blir dubbelt jobb imorgon. Är så otaggad. Och ledsen. Och trött. Och jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0