Då ska vi se..

Nu så, vad skönt att bloggen fortfarande finns kvar för behov. Som nu till exempel! Mycket har förändrats sen jag skrev här sist, och det känns som att det kan vara en bra idé att skriva här igen faktiskt. Men vi får se, imorgon kanske jag ändrar mig, igen..
Jag har i alla fall blivit av med mitt sörsug och det känns fantastiskt, mycket tack vare en detox i början av året, en väldigt bra bok om socker och en motiverad vilja.
Jag har börjat träna igen, och har gjort det sen i sommras. Jag älskar verkligen att träna, och jag måste göra det för att må bra och inte få ont i kroppen.
Jag har även lärt mig hur jag bör äta för att må bra. Även om det ibland är svårt att göra rätt så känns det bra att i alla fall veta vad som är rätt.

Nu är mitt mål bara att bli lite mer fitt och lite smalare, och framför allt vill jag bli nöjd!

Men det är mycket annat som inte är helt bra i mitt liv just nu, fast jag vet att jag är den enda som kan förändra det. Jag trivs inte alls med min livssituation och det gör mig väldigt deppig. Men samtidigt har jag knappt någon aning om hur jag vill ha det egentligen. Ändrar mig hela tiden varje dag. Så jag måste bara försöka lista ut det, och det är fan inte lätt att veta var man ska börja. Men jag hoppas verkligen att det löser sig. Det måste det ju göra..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0