Extraknäck

Idag har dagen bestått av jobb, jobb och åter jobb.. har till och med jobbat på två olika arbetsplatser. Åh vad jag älskar att vara extra anställd och alldrig riktigt veta hur mycket eller när man ska arbeta. Not. Känner att jag måste tacka ja till alla tider som jag får, dels för att tjäna några pengar men också för att visa att man vill jobba. Jätte gärna. Annars får nån annan tiderna. Blä!
Men jag gillar mitt nya extrajobb, det är riktigt kul. Och mitt gamla, ja vad ska jag säga.. det är så tråkigt men jag älskar stället och dom som äger det. Fast jag måste verkligen göra nått åt min livssituation, jag måste flytta hemifrån! Igen.
 
Förresten, jag är medveten om att jag skriver och stavar som en kratta. Men jag orkar inte riktigt bry mig om det. Skriver bara ner mina tankar direkt från huvudet och då blir det som det blir. Men ibland när jag läser gamla inlägg så ser du utsom nån i 14-årsåldern har varit inne och härjat här. Men det får vara så helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0