Oh!

Idag har det verkligen varit en låååång dag, blev inringd till jobbet igår kväll. Till en butik som jag aldrig har varit i förut, har inte ens varit på det köpcentret innan. Tog lång tid att åka dit med kollektivtrafiken, så jag fick gå upp supertidigt. Dessutom sov jag sjuk dåligt hela natten, vaknar med panik och oro och ångest en gång i timman. Underbart. Speciellt när man ska till en ny arbetsplats dagen efter. Men det gick bra iaf, bara svårt att lära sig allt direkt. Efter jobbet träffade jag en fin kommpis och tog en fika på stan, och efter det övertalade jag min pojkvän att jag skulle komma hem till honom och sova. Jag hatar verkligen att sova själv, är alltid orolig och kan inte slappna av. Men med honom somnar jag som en liten kattunge, ungefär. Idag har det inte blivit någon träning, men maten har varit helt ok. Så då får det vara ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0