Zumba

Det blev ingen yoga idag, det var inställt.. men det gjorde egentligen inte så mycket eftersom jag valde att gå på ett Zumba-pass istället. Zumba är också vääääldigt kul, jag älskar verkligen att dansa! Och så bränner man lite fett och tränar kondition samtidigt som man har kul, kan knappt bli bättre. Efteråt blev det lite styrketräning på gymmet, och det gick inte alls bra. Min rygg är verkligen trasig, har haft så galet ont vissa stunder att jag bara har lagt mig ner raklång i sängen och vägrat röra minsta muskel. Så frustrerande när det gör så ont! Och så frustrerande när man inte kan ta i och träna så mycket man vill.. jaja jag ska inte klaga mer nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0