Cookies & Cream

Att "vara ledig eller typ arbetslös".. inga kommentarer.
Var på gymmet i ca två timmar igår och körde på med både styrka och kondition. Skönt var det, att ta ut lite dåliga känslor och göra något bra av det.
Idag vaknade jag halv sju, alltså 06.30 är alldeles för tidigt när man ändå inte har nått speciellt att göra på dagarna. Känner mig lite stel i kroppen och har lite smått träningsvärk från gårdagen.

Idag åt jag världens godaste frukost som jag bara kom på sådär improviserat. Det kanske inte är en nyhet men jag har i alla fall inte käkat det tidigare.. Jag tycker kesella light är väldigt bra mellanmål eftersom det inehåller mycket protein och lite fett och kolhydrater, men det är inte så jäkla gott att bara sleva i sig det så som det är. Och köper man med smak så inehåller det massa socker. Men idag testade jag att blanda kesella med en skopa proteinpulver med smaken "Cookies & Cream" och toppade med några hallon. Fy vad gott det var, nästa lite för mycket efträtt för att vara frukost! Men jag tycker det kan vara okej ändå..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0